.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوري اسلامي شنبه

* آيت‌الله حاج آقا مجتبي تهراني، از مراجع تقليد مقيم تهران، ضمن انتقاد از شانه خالي كردن مسئولان به بهانه كار فرهنگي، گفت: شايد آن مسئول مي‌خواهد آن كساني كه لاابالي هستند از او روگردان نشوند و يك جاهايي كه در تأييد او احتياج به آنها هست، از آنها بهره بگيرد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني آيت الله تهراني، اين شاگرد امام، در مبحث اخلاق خود گفت: گاهي به گوشمان مي‌خورد كه: بايد براي اصلاح جامعه، كار فرهنگي كرد. چقدر ظاهر اين جمله قشنگ است!! ولي يعني چه؟ يعني بايد از اعمال ظاهر يه دست برداريم؟ اگر منظورشان اين است، جواب ما را بدهند كه اين همه آيات و روايات در باب امر به معروف و نهي از منكر، مربوط به ظاهر است يا مربوط به باطن است؟ امر به معروف و نهي از منكر از اهم واجبات در اسلام است. اين مربوط به ظاهر است يا باطن؟ آيت‌الله تهراني افزود: حضرت امام خميني در اين باره مي‌فرمايند: "بدان كه هيچ راهي در معارف الهيه پيموده نمي‌شود مگر اينكه ابتدا كند انسان از ظاهر شريعت و تا انسان مودب به آداب شريعت حقه نشود هيچ يك از اخلاق حسنه از براي او به حقيقت پيدا نشود و ممكن نيست كه نور معرفت الهي در قلب او جلوه كند..."
* ديميتري مدودف، در گفتگو با روزنامه وال استريت ژورنال با اشاره به روابط پكن - مسكو با تهران گفت: با وجود رابطه روسيه و چين با ايران، آمريكا هيچ رابطه‌اي با جمهوري اسلامي ايران ندارد و درصورت اعمال تحريم بيشتر عليه اين كشور، چيزي را براي از دست دادن ندارد. به گزارش مهر، وي افزود: زماني كه درباره قطعنامه مشترك در سازمان ملل متحد گفتگو كرديم، با اين موضوع موافق نبوديم. رئيس جمهوري روسيه در اين باره كه چرا با وجودي كه مي‌گويد كشورش موافق قطعنامه ضد ايراني در شوراي امنيت نبوده است، به آن راي مثبت داده گفت: در قبال ايران بايد به صورت هماهنگ عمل كنيم، اگر چنين رفتار كنيم، نتايج مطلوب را به دست مي‌آوريم.
* امام جمعه مشهد ضمن انتقاد از سخنان اخير رئيس‌جمهور در بحث حجاب و عفاف معتقد است؛ متاسفانه آقاي احمدي نژاد نسبت به اجراي مسايل شرعي، توجه لازم را ندارد. به گزارش عصر ايران، حجت الاسلام علم الهدي ضمن انتقاد از عدم اجراي مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي در مساله مقابله با بدحجابي يادآور شد: در مساله حجاب كه حفظ و رعايت آن يك دستور شرعي است رضايت مردم نبايد ملاك باشد بلكه رضايت خداوند متعال شرط است يعني احكام شرع مقدس اجرا شود. وي با بيان اين كه حداقل وظيفه ما در بحث حجاب امر به معروف و نهي از منكر است، گفت: درحال حاضر آن چه ما در جامعه به عنوان بدحجابي مي‌بينيم در واقع بي حجابي است، چرا كه اگر حداقل‌هاي واجب الهي همچون حجاب در جامعه مراعات نشود اسم آن را بايد بدحجابي گذاشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.